Thursday, July 11, 2013

i'm so sorry!

Assalamualaikum..
Salam Ramadhan al-Mubarak..

Hari nie hari kedua umat Islam berpuasa. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk berpuasa pada tahun 2013 ini. Petang - petang macam nie rajin pulak lah aku nak update blog nie. Semua nie sebab hati tak tenang duk fikir pasal kekasih hati touching hokay. Sorry ***. Ceritanya camni haa. Pagi tadi tetiba bebudak rumah aku nie bagitaw pasal nak beli no.pin MUET untuk November punya. So aku pun tergesa-gesa jugak lah pasal nie. Tapi aku sempat bagitaw si dia pasal nak beli no.pin tu. Pastu masa beli no.pin tu akak bank BSN bagitaw yang kitorang kena terus isi form MUET tu hari nie jugak sebab kalau ada sebarang kesilapan, terus boleh pergi tukar no.pin baru. Kiranya takleh nak lengah lengah laa kan. So, balik rumah terus laa aku ngan bebudak rumah ni isi form MUET tu. Nak jadi cerita laa kan aku terlupa nak bagitaw si dia pasal kena terus isi form tu. Da siap isi baru bagitaw. Haaa. Korang taw laa kan ape terjadi. Pandai pandai lah agak apa terjadi untuk next scene. So whatsapp punya whatsapp nak jelaskan situasi kenapa kena isi cepat cepat nie. Tapi macam sedikit sia sia laa. Hati pulak da mula rasa bersalah. 


Mintak maaf lebih lebih pun macam tak ada apa apa kesan jugak laa kan sebab benda da jadi pun. So cerita laa kat blog nie ape yang hati rasa. Sorry sangat sangat pasal MUET tu. I tak ada niat langsung nak abaikan U ke pape ke. Tapi I betul betul terlupa nak bagitaw pasal kena isi form tu awal awal. Maaf sebab buat U terasa I mengabaikan U pasal benda penting macam tu. Sungguh I rasa bersalah sangat. Tak ada niat nak buat U touching. Sorry Sorry Sorry!

Sekian untuk luahan petang ni. Maafkan I.

No comments: